Sleep tight my dear

Hej söta lilla bloggen!

Idag är jag allt för trött för att fungera normalt, min hjärna är inställd på stand by läge och allt jag vill göra är att sova! Bättre blir det inte av regnet heller ju. Vill ni inte bara lägga er ner och bara ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz? Jag vill alltid det. Får så ont i huvudet av att vara trött när det regnar ,haha koko!

Idag hade vi sammabetsövningar i stort sett hela dagen, älskar verkligen min klass. Särskilt Alicia och Elle, vi har så kul hahah alla vi 5.

Känns som jag har för mycket att göra nu dessa kommenade dagar/vecka/or. Denna helgen är det "lärarens" fest, och sen blir det något mer med diana i think. Sen har jag en massa läxor, sen är det träning, sen är det helg och då är det tjemiddag, vet inte riktigt om jag får lov att sprida vidare detta underbara meddelande om tjejmiddag så jag låter det vara osagt. Men som sagt, känns fullspäckat! Äääälskar denna personens tjejmiddag/fester. Har alltid haft massor med kul och alltid träffat snyggos där. Hihi.

Nej nu ska jag äta middag sen får jag ta mig a nap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0