Dont put the blame on me

Det är inte lätt när det är svårt. Att vara förkyld är jobbigt. Jag ser hur folk försöker hålla andan när jag hostar och hey, jag förstår er. Jag vill inte smitta er men ge mig inte mördarblickar bara för JAG är sjuk. Inte mitt fel, vänner, inte mitt fel..

Idag har jag handlat skor 4 par, varav ett par va till min älsklings lektion hehe. Ska försöka få en bild på dom alla så ni får se mina nya babes. Nu hade jag tänkt och gå och kolla vad som finns på tv för jag är så himla pigg. Måste tipsa om http://www.kanaler.se eller ni kanske redan visste om den? Nå väl, så är det väl alltid någon som inte vet. Där har ni alla kanaler och kan själv välja vilka som ska visas då ni besöker hemsidan. SMIDIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0