.-

Ska snart träffa Sofiiii men ska blogga lite så länge medans hon käkar:)

Börjar med att säga, Alle - jag känner igen mig VÄLDIGT ofta i din blogg också haha! :D
(http://leexi.blogg.se/, om ni inte redan läser hennes blogg så gör det:)

Sen vill jag fortsätta med att säga att jag saknar min snuffis så väldans mycket :( Det va så himla jobbigt och säga hejdå till dig, din bebislukt och dina pussssar. JÄVLA borgar schema! På ett sätt hatar jag att jag lärt känna xxx eftersom jag vill inte tänka såhär mycket på honom, jag vill inte känna att jag inte kan somna förens vi sagt godnatt. Jag klarade mig så himla bra på egenhand och så bara kommer någon från ingenstans och rubbar hela min stabilitet. Jag antar att man får ta risker i livet, vi får väl se hur det blir med allt.

Idag hade jag matteprov, och alla som känner mig vet att när det kommer till matte så är jag helt jävla iqbefriad fast det gick ändå oväntat bra. Är det inte helt störigt när skolan ger en tusen prov och läxor och man bara känner att man har SÅ mycket annat att tänka på och göra än att ägna sin fritid åt så tråkiga saker som läxor? Jag tycker att skola och fritid ska ha en stark skiljegräns men för mig har det inte det. När jag sitter hemma och pluggar lider min fritid lika mycket som när jag är i skolan. Dessutom så finns det så mycket annat att göra hemma att man hela tiden skjuter upp pluggningen att det tillslut blir så att man pluggar sent sent på kvällen eller i mitt fall på natten. Då påverkas skolgången dåligt ju. Ja, läxor och prov ska inte behöva beröra vår fritid. Det är helt enkelt inte rättvist!




pussar

Kommentarer
Postat av: alexandra

oh där kom jag in på ett hörn, hihi, kärlek på våra bloggar asså :D

2008-10-15 @ 11:35:23
URL: http://leexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0