Utkast: Not so ...

Not so happy anymore..

Hm.. Jag tar tillbaka all glädje. Jag överdrev. Stort.
Jag hatar att behöva vara osäker, men det ska man vara. Man ska inte ta ut glädje i förväg. MÅSTE lära mig att sluta.

Just nu är jag trött så att det värker i ögonen. Men jag måste inte sova än, börjar vid 1 imorgon. Just nu fryser jag så sjukt mycket, vilket jag gör riktigt ofta faktiskt. Jajaaaa, så jävla ointressant så jag nästan vill gråta!


Idag blekte jag mina tänder:) såhär vita och fina är de nu....
I WISH. Jag solade solarium och när jag speglade mig i mobilen så hade jag värsta whiteass tänderna. Too bad att de inte är så vita irl. Ska bleka dom snart, men mamma säger jag inte ska hoppas för mycket för tandläkare gör alltid "natruligt" vita. Mycket tråkigt. 

Sitter och lyssnar på David Gray - This years love. Ah, jag hoppas verkligen det blir bra denna gången. Jag vill också vara kär och lycklig. Men jag har så mycket doubts att jag vet inte vad jag ska tro. I ena sekunden är allt bra, i andra så beter denna lilla personen sig som en idiot. Ah. Allt är så tråkigt och komplicerat att jag bara inte orkar. Jag vill bara säga SAYONARA och dra. Men det kan man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0