-

"listen to your heart
when hes calling for you.
listen to your heart
theres nothing else you can do.
i dont know where youre going
and I dont know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye"

Hur lyssnar på man på sitt hjärta? Hur vet man vad som är rätt sak att göra, rätt väg att gå? Jag vet inte längre, varken ut eller in och jag är så jäkla trött på det. Hur ska jag kunna göra ett val om jag inte vet vad jag vill? Jag mår så fruktansvärt dåligt av det hela tiden att det känns bäst att få ett slut på det, men hur gör jag det? Ska jag köra klassikern "det är inte dig det är fel på, det är mig..." som faktiskt stämmer in, eller ska jag säga rakt ut sanningen? Den jävla råa pinsamma äckliga sanningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0