-

Jag vet inte vad jag ska göra. JAG ÄR PÅ VÄG ATT SPÅRA UR. Here's the situation: jag sitter hemma. Min mormor, gammelmormor, moster och kusiner är här. Jag brukar tycker det är ganska mysigt, men inte när jag vet att xxx är på fest hos någon bleach-blonde tramp och hur jävla kul är det då och sitta här hemma och ha absolut inget att göra? Önskar jag följde med Diana och dem, nu har jag inget att göra. Varför ska det vara så jävla störande? Alltså, jag vet att jag inte äger honom eller så men det stör mig ändå. Jag är en otroligt avundsjuk person, och när jag säger avundsjuk så menar jag verkligen a v u n d s j u k. Ska ändå träffa min boo imorgon, men ändå tänk så träffar han någon på den jävla slampfesten? Ah. Nu ska jag hålla min jävla käft.

Jag har inte förstått förut när en utav mina vänner hela tiden sa att det var så jobbigt att prata i telefon för man vill ha personen vid sig, jag va helt så: aaaa yada yada yada. Men nu förstår jag verkligen, jag fattar hur störande det är att prata med en person och inte kunna ha den brevid sig. Det är så små saker som bara får mig att vilja pussa ihjäl honom. Men jag får pussa ihjäl Fido så länge och vänta tills imorgon :)

Lyssnar på Aerosmith - I Dont wanna miss a thing. Helt ärligt talat, det är nog den finaste låten någonsin. Okej, jag gillar visserligen INTE slutet när han skriker som om han blir slaktad. Men ändå, ah texten! Så himla vacker. En annan favvis är Air Supply - All out of love. "Im all out of love, im so lost without, i know you were right beliving for so long". Tårar!

Ja kära blogg, du hjälper mig att förtränga min ilska. Den är tung och vill ut. MEN den får fucking stanna!! Sofie får ta smällarna istället, klago-smsen väller in i hennes lilla inkorg. GAAAAAH, måste komma på vad jag ska ha på mig imorgon. DÖR snart. Jag är så himla irriterad. MEN jag ska se det från den ljusa sidan.......SYND BARA ATT DE INTE FINNS NÅGON FUCKING LJUS SIDA FÖR HAN ÄR PÅ EN JÄVLA SLAMPPPPPPIG FEST MED SÄKERT HORIGA TJEJER OCH DE HAR SÄKERT INGET EMOT ATT HA LITE RAJTANTAJTAN MED HONOM. NÄÄÄÄÄÄ FYYYYYYYYFAN. NU SKA JAG SPELA SKISSA OCH GISSA PÅ PASSAGEN.COM.




*sluta inte läsa min blogg för mitt dampanfall :( vi alla måste släppa ut ilskan!

Kommentarer
Postat av: alexandra

känner såå igen mig, ibland när du skriver känns det som du läser mina tankar asså :D

2008-10-13 @ 16:57:01
URL: http://leexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0