.

Blir så arg på mig själv. Har varit sugen på varma mackor hela kvällen, men har inte orkat göra några varma mackor. Och nu är jag så trött att jag inte är sugen längre´även fast jag är jätte sugen men inte tillräckligt sugen för att orka göra några. Hur löser man ett sånthär dilemma? 


Avslutar med en jätte vacker dikt som jag hittade och en småful bild på mig. Godnatt.

"Det var många gånger
En man som älskade en kvinna
Det var många gånger
En kvinna som älskade en man
Det var många gånger
En kvinna och en man
Som inte älskade den som älskade den andre

Det var en gång
Kanske en enda gång
En kvinna och en man som älskade varandra"


Kommentarer
Postat av: Denise

Åh tack detsamma sötnos :)



Förresten så kan jag passa på att fråga vilka av dom här skorna d tycker är finast :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/october/nya-skor.html

2008-10-28 @ 11:32:23
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0