.

Jag orkar inte gå på träning. Jag vill inte gå på träning. Alltså när jag väl är där så är det himla kul men let me paint the picture for you:

Det är söndag, man har varit uppe länge natten innan. Att vakna klockan 10 - 11 är oacceptabelt. SÅ man traskar upp sig på något sätt (om man inte väcks utav dammsugaren vill säga), äter frukost, sitter kanske en stund vid datan. Sen kommer det den stunden då man faktiskt ska bege sig ut i regnet (oh jo, det regnar såklart vaaaaaaaarje söndag morgon). Liksom varmt hus, varma kläder, varmt liv - kallt ute, träningskläder, kämpigt liv. Vad väljer man? JO man väljer det sista alternativet. Varför? JO för att man har betalat för 10 gånger och det hade ju varit a waste of tusen kronor annars.

SÅ nu har den stunden kommit då jag faktiskt måste hoppa ut ur min mysiga pyjamas och sätta på mig kläderna som får kroppen att vilja spy.
Adjö.
Och uppskatta er söndagsmorgon. Det gjorde jag aldrig och se hur det slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0