.,

GUD vad jag är irriterad.
Har bråkat med mina föräldrar hela jävla morgonen.
Nu har jag blivit av med mina nycklar (har mina misstankar..) och då ska mina föräldrar bli alldeles överdrivna och då måste man aktivera båda larmen i huset, alltså inte bara securitas utan även det jävla tjutande alarmet som man hör ändå bort till Kina. Ja, och det är ett jävla tråkigt läge om man glömmer inaktivera dem när man kommer hem, för de aktiveras bara man öppnar dörren, fönstret, balkongen - ja allt. Och ja, sen sitter man där halvt döv och försöker minnas vilken jävla kod som man inaktiverar med.

Anyway så IDAGskaaaa jag träffa mitt söta gulliga lilla hjärta och på något sätt kombinera det med tjejkväll & gossip girl. Blööööööö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0