..

Det blev ingeting idag. Tydligen hade hans mobil varit hemma hos honom och han hade varit hos någon kompis hela dagen eller what ever. SÅ han frågar om jag kan träffas imorgon och då säger jag (snällt!!!!) att jag faktiskt kan imorgon men isåfall antingen före eller efter GG för det är liksom en tradition för mig att kolla med mina tjejkompisar. Nu är han sur, MEN HALLÅ VEM BORDE VARA SUR? DET VAR IDAG SOM VI SKULLE TRÄFFAS, JACKASS.

Fast tillslut blev det ändå en rätt soft dag! Var med mina älskade kjompisar. Vi gjorde lite olika saker, inget jag föreslog, men roliga saker..


Jag: Ska vi sjunga?
Dem: Nä
Jag: Ska vi spela Wii?
Dem: Nä
Jag: Ska vi lyssna på jätte sorglig musik och gråta?
Dem: Nä
.........
Jag: Ska vi ha rap tävling då?..
OCH där napade emelie :)
Jag och Emelie satt och rapade (jag vann förståss) och Sofie och Nadja äcklades.
Äsh, vi är alla människor, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0