.

Gud vilken ångest jag har.
Jag vet helt ärligt talat inte vad det är, men jag vill bara gråta hela tiden. Allt känns så jävla fuckat idag och igår. Jag vet inte vad jag ska göra helt seriöst. Jag borde vara glad för jag har träffat en underbar kille men jag känner att jag vill bara skriva till honom att det är bäst vi slutar snacka. Jag vill inte ha ansvar för något. Jag vill inte till skolan imorgon jag behöver bara en dag ledigt. Fast helt seriöst så skulle jag nog aldrig orkar med mina tankar. Jag vill inte hela tiden behöva oroa mig över honom jag vill inte mer jag vet inte hur jag ska kunna sätta stopp för det. Jag älskar mina vänner, dom gör verkligen så jag hänger kvar men ändå. Jag vill bara gråta. Vad ska jag göra? När ingen förstår. Jag vill inte tynga ner mina vänner för de har sina egna problem. Jag får sluta svara på hans sms och jag får sluta skriva. Jag måste innan det blir försent.
ah life sux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0