En spåga i ögat.

Ibland stör min blogg mig, eftersom jag vet att den finns där. Den bara väntar på mig att jag ska skriva i den, och bara den tanken att den är där och tanken att jag måste skriva i den stör mig. Who do you think you arreeee?

MEN nu får jag ta och blogga för denna skara som läser. Än är det få efter som jag inte gått ut med denna bloggen officielt så det är mina gamla devote-läsare fortfarande, antar jag? Anledningen till varför jag inte showar med min blogg i bilddagboken är för att det finns vissa personer som jag vill hålla borta från den. Så hur tråkigt det än är att blogga för typ 12 pers så får jag göra det, eftersom jag gör det för min egenskull. Och eran förståss.

Just nu gör jag inte alls mycket, har nyss vaknat, blev väckt av ett sms som gjorde mig himla glad - haha! (OCH NEJ, det är inte xxx som orsakat denna glädje). Mycket oväntat var det, haha trodde aldrig denna person skulle ställa upp på detta sättet, men glad blir man ofc :)

Just nu har inte xxx gjort alls mycket nytta, iallafall inte idag :( Hatar att känna mig bortglömd, men det är jag säkert inte. Jag får helt enkelt inse att min gullsmulli har bättre saker för sig än att skicka tusen sötiga sms till mig, hur tår drypande där äään ääär! (fet ironi).

Denna dagen har varit HEMSK! Jag kom till skolan med jordbävning i huvudet, promenerade till ribban i kylan på idrotten. Min älskade parfym gick sönder och som om det inte var nog gick hela God damn påsen i sönder och alla mina saker bara spreds över hela korridoren. Det va liksom droppen, jag sa ADIOS och drog mig hemmåt. Nu har jag sovit och är lite bättre till mods, men hade mått mycket bättre om jag hade kunnat få ett efterlängtat sms!!! Ah, ska sluta tjata. Nella, cry a river, build a bridge AND GET OVER IT.

Men erkänn att det är så kul och få sms av någon som man bryr sig om? Och sen spara dom och läsa dom om och om igen? Jaaa, det är väl patetiskt, pinsamt och ja, barnsligt men jag vet att ni också gör det. Och det vet ni med att ni gör, innerst inne. Höhöhö. MAN blir så himla glad :) Men det får mig ändå att undra, varför skrev han så igår och inte idag också? Och om han inte gör det idag, gör han det imorgon istället? OM INTE... Vad gör man då? Ja. Jag tänker alldelles för mycket, I KNOW BELIVE ME! Det är sånna här tankar som jag lever av. Jag kan inte somna om nätterna utan att dom invaderar mitt huvud som små parasiter. Ush.

Just nu så skulle det sitta riktigt fint med en Ben&Jerry's Brownie Fudge. Kom igen, överraska mig med en utanför min dörr ikväll inför DPH? Med tanke på att det bara är önsketänkande så får jag fråga någon av mina babiiies om dom inte är jätte sugena på att åka ut i Malmö och INTE handla b&j. Jag väntar mycket spänt på ett svar. Come on noooow babes. Det är ju trevligt att man inte får ett svar, ÄVEN OM JAG VET ATTNI VAKTAR ERA MOBILER SOM EN HÖK! Dont run my dear, you can never hide from me.

Såja, nu har jag bombat dom med lite hot-brev. DE får ta sig i kragen, va. Ställa upp lite för en vän som behöver. En vän som är i dödsbehov av BEN & JERRY. Ska fråga min trogna bantar-vän Diana :( Hoppas hon ställer upp, även om hon är på diet (som jag) men efter igår tror jag inte att hon gör det. Men lika bra att ge det ett försök.

Ah! Just like i thought. Jag ska sluta tråka ut er. BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0