-

Det blev ingen skola för mig idag.
Har sovit riktigt dåligt för jag somnade helt så, nere typ. Så jag har drömt mardrömmar hela natten och imorse när jag skulle somna om så halv somnade jag sen började jag höra röster och dörrar som smälldes, alltså förmodligen inbillning men blev sjukt rädd så allt är bara DOWN. Detta är tredje dagen av min staaaarka depression, och jag undrar när fan det går över så jag kan bli mig själv igen?

Jag hatar detta nu, jag hatar denna delen. Jag önskar att jag kunde ringa honom och bara få höra att allt är som det ska och jag vill höra honom säga att allt blir bra igen. Jag vet inte om jag ska ringa ikväll? Jag är riktigt dålig på att snacka allvar med personer men ja, jag måste ju veta. Fast jag vet inte om jag överdriver allt. AH. Det kanske är min dumma depression som gör allt så mycket värre. Hur som helst, vad som än händer så måste jag snacka med honom ikväll för jag måste veta. Ahhhhhhhhh vill spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0