-

Ah jag är så himla irriterad!
Ni vet xxx va på en fest igår, och det gjorde mig jealous! JA, men jag förväntade mig ändå att han skulle skriva när han kom hem för det är så typiskt honom så jag satte min mobil på att ringa lite då och då på natten fall i fall jag fick ett sms, tror ni det kom något jävla sms? NEJ! Tycker så jävla synd om mig sjäääälv, jag känner mig patetiskt. Nu tänker iallafall INTE jag skriva eftersom det är han som va på en jävla slampfest. Han ska få väldigt klart för sig idag att det inte är okej och glömma nella! Jag är som ett husdjur, I NEED ATTENTION!


Jaja, förlåt för jag tråkar ut er med sånt trams. Iallafall innan xxx&co kommer så ska några görls komma över så blir det en liten tjejmiddag också :) möjspöjs. Och ikväll? P p p aaaaarty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0