-



Nu är jag faktiskt pytte lite skit sur. Först avbokar han på fredag, sedan "glömmer" han idag, och när jag helt plötsligt har något annat inplanerat, ja då blir han sur och svarar inte. He plays by unfair rules!

Känns helt sjukt jävla härligt med lov. Jag kan lägga mig när jag vill, vakna när jag vill (fast det vilar dock i min systers händer om jag får vakna när jag vill eftersom im the baby sitter hela veckan för hon ska inte på fritids), leva hur fan jag vill!

Haha, idag hände en kul grej:
Jag: Hahaha, vet ni vad?
dem: Vad?
Jag: Hahaha, en gång frågade Musti mig hur man stavade till we så trodde jag han menade spelet Wii så sa jag W I I så skrev han det på alla sina prov hahahaha
Nadja: Vaaa? Vilken klass går han i?
Jag: Femman haha
Emelie: HAHA femman!
Jag: ja men han är lite efter .. you know
Emelie: Men han går väl fan inte i femman?
Jag: Jag vet inte.. han kanske går i fyran... hmm..
Emelie: HAHAHA han går i ettan, Nella!
Jag: ASSÅ, det gör han ju inte.
Emelie: JOOOOOOOOOO
Jag: Alltså, det är MIN kusin jag vet väl?
Sofie: Din kusin? Snackade du inte om Musti?
Jag: Nej?
Emelie: Men du sa Musti
Nadja: Nej hon sa sin kusin
Emelie: Jaha haha tänkte väl det, så kommer du där: ja men han är lite efter..

Haha, så fel det kan bli alltså. Åh nu svarade Mussipussis "Okej babe, det är upp till dig :)". ALLTSÅ, det är inte tillåtet att säga så. Jag saknar honom jätte mycket, varje muskel i min kropp saknar honom och jag vill pussa ihjäl honom MEN en tradition är en tradition. Ska jag skippa GG eller ska jag inte? THAT'S THE ISSUE OF TODAY!

Anyway, jag hade gärna stannat uppe och bloggat mer men jag ska upp 11 imorgon. Träning, you know :(


Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du liknar agnes på dessa bilder ( hon som vann idol för något år sen) Jättesöt:D

2008-10-27 @ 13:32:55
URL: http://johannaevah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0