-

God morgon älskade hatade blogg.

Igår natt gick jag en runda med Diana, hon övertygade mig att jag skulle ta tag i mitt lilla problem and so I did. Varför känns bara allt så fel? Varför har jag inte ett hundra tusen fjärilar i min mage? Till och med när han konstaterade att detta är hur han ville ha det så mådde jag inte bra. VARFÖR??????? WHAT THE HELL IS WRONG WITH ME???????

Idag vaknade jag utav att huset var helt tomt mamma hade åkt iväg till mormor för något hade hänt med min gammelmormor. Så jag har bara tagit det lugnt, nu väntar jag på att mamma ska bli klar så att hon kan klippa mig :)

Ikväll kanske jag ska träffa Musti, jag hoppas det iallafall. Jag vill bara veta säkert vad jag känner. Det är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0