-



Sitter och lyssnar på denna mysiga låten. Känner mig helt jävla tom på känslor. Nu har jag snackat med honom, och han säger att han vill vara tillsammans och att han är helt säker men varför känns det som om det inte är så? Jag känner mig så himla osäker över allting, men får se imorgon efter att vi träffats. Det blir väl bättre hoppas jag. Hoppas jag.

För övrigt spenderades denna dagen med Alexandra, det var skit kul faktiskit. Det är helt sjukt, vi har ändå känt varandra länge, fast vi har aldrig umgåtts så på tu man hand och det visade sig att vi har riktigt många likheter, vi tänker och gör samma saker. MEN vi ska inte gå in på vilka saker, nej 8-)

Nej nu ska jag gå och sova, även om jag är den mest deprimerade människan i Oxie förmodligen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahah :D vissa saker va helt sjukt trodde jag var den ända som gjorde så men nej då :D hahahahah :( pinsamma och patetiska vi är :(:( :D:D <3333

2008-10-25 @ 14:21:24
URL: http://leexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0