-

Kära blogg!

Jag har så mycket jag vill skriva men jag har ingen ork alls. Har varit rätt mycket att tänka på och jag har varit så obeskrivligt trött så dessa dagarna att ush.

Igår sov jag över hos Sofie, det var mysigt, vi pratade jätte länge men det var inte lika kul på morgonen när vi inte orkade gå upp. MEN hon fick upp mig som hon alltid får och vi fick traska iväg till tråkiga skolan och ha så tråkigt att vi ville gråta.

Jag har varit sjukt trött som sagt, så jag har sovit jätte mycket hela dagen. Ska kolla på The Hills nu och äta lite fruktsallad och sen ska jag nog gå och sova, slänger nog in ett inlägg innan jag går och lägger mig.

Adïos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0