-

Har snackat lite med mamma om xxx.. Blir så besviken på henne, hon tror att bara för att man är från ett vist land så är man på ett vist sätt. Detta stämmer naturligtvis inte. Bara för man är från irak så är man inte som alla andra som är därifrån, inte för att alla därifrån är likadana heller.. Jag hatar fördomar. Hon säger att om jag väljer att förstöra mitt liv genom att gifta mig med en dålig man så får jag göra det, alltså, hon syfta nog inte på xxx där utan hon menade generellt. Hon berättade att när hon var i min ålder och dejtade killar från andra kulturer, länder, religioner så gjorde hon alltid slut när hon kände att hon började bli kär, FÖR SIN MAMMAS SKULL. Det är väl VI som ska vara tillfredställda med det liv vi lever, inte våra mammor? Något säger mig att det helt enkelt inte är rätt. Så ska det inte vara. Och xxx är inte en dålig människa för att han är från ett visst land. Misstolka inte nu, min mamma tycker de e kul för mig att jag hittat någon jag tycker om och vill umgås med och ha kul med.. så länge bröllopsklockorna inte ringer..



dont you worry mama, i'll be the bestest runaway bride ever!



(not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0