-

Jag är så himla trött, ni anar inte. MEN det är lördag, att sova är inte ens ett alternativ. Egentligen skulle det blivit någon fest men jag har plockat av mina lösögonfransar och god damn vad ful jag är. Har nästan glömt hur jag ser ut utan dem. Sorgligt nog är xxx på fest och jag sitter här, sån tur så har jag sagt att jag också är på fest så vi är iaf jämnställda. Fast ändå, det stör mig. Ni har säkert märkt hur jävla avundsjuk jag är. Sorgligt. Vi är fan inte ens tillsammans än.

Och det känns som om jag borde förklara anledningen till varför jag fortfarande kallar min hjärtis vid namnet xxx?
JO, nu är det såhär. IFALL någon som känner honom läser min blogg skulle det blivit ganska så pinsamt ifall han fick veta om mina vredesutbrott liksom. Så, as long as we aren't together så får han gå vid namnet xxx.

Annars har jag inte gjort alls mycket idag, har varit hos min moster och ätit middag med hela min släkt, vilket var rätt okej faktiskt. Efter det mötte jag upp Emelie och Sofie, vi kollade på Ace Ventura och sjöng lite, eller ja, ganska mycket. Sofie somnade till och med så mycket vi sjöng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0