-

you will always be my boo.


Nu måste jag pluga, seriöst!!! Har varit ute med mina älskade älsklingar hela dagen eller ja, kvällen så det har inte blivit något plugg. Har inte sovit alls idag så jag kan inte sitta uppe länge och plugga heller. Kill me. KILL ME NOW! Jag känner mig så slutkörd utav skolan, varje ny lektion ger en ny jävla läxa. Jag har blivit så himla deprimerad.

Imorgon är det fredag. Fredag = vilodagen eller Fredag = fffffest? Jadu, för min del verkar det bli vilodag. MÅSTE få sova ut, helt seriöst jag är så sjukt trött på allting. Känns som skolan bara suger ut mina krafter, och jag går ändå handel (!!!!!) herregud, jag borde måla naglarna om lektionerna inte anteckna som en galning (vilket jag inte gör, men okej BORDE). Tack GUD att jag iallafall inte tog samhälle eller något, inte för jag kommer in på dom linjerna men anyway :)

Sitter och lyssnar på "My Boo" med Usher och Alicia Keys. Ibland hatar jag den låten, men ibland så är det så himla söt. "Cause I remember boy after we kissed I could only think about your lips". ÅH, Man vill bara lipa.

Nej fy, nu ska jag plugga. Ska bara lyssna på Eric Clapton - Tears in heaven. SÅÅÅ bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0