-

Väntar på att Diana ska komma, hon ska låna kläder inför vår dubbeldejt imorgon :D Ska bli fett mysigt! Jag ska tigga om att få låna hennes fina kofta, hihi, i know you love me diddi! Hur som så ska det bli mysigt, jag och min babe och diana och hennes lilla kap:) ah, har alltid drömt om en dubbeldejt.

Fast är lite besviken med för egentligen skulle vi hem till mig sen och se film och mysa men hans bögbajsidiotkompis måste fylla år just imorgon så det blir lite knepigt där, jaja, jag har endå sagt att jag drar på lokalfest annars (vilket är en stor fet bauta lögn) men ska ändra det och säga att jag NOG sticker på fest till Arlöv :) and that'll maybe change his wacko mind.

Jag bloggar senare, diana kommer nu :)



åh mina örhänge :( så söta de var!
men nu är dom SÖNDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0