-

godmorgon älsklingar :)

och ja, han ringde igår - även om det var typ 2 timmar senare & hans ursäkt sög!
"Men du svarade ju inte på mitt sms".
Raring, jag hade gärna svarat på ditt sms OM DE HADE FUNNITS ETT SMS ATT SVARA PÅ!

Aaaanyway, så fixade det sig och allt är bra igen :) Är så himla glad att jag lärt känna honom, åh! All depression verkar dessutom vara som bortblåst! Älskar livet, älskar mina vänner, min familj. Jag älskar alla som finns i mitt liv just nu men mest av allt älskar jag min familj och sedan diana, sofie, emelie och nadja - mina bästa vänner på hela jorden. Ni är så jävla fucking great. Utan er vore jag ingeting!

AH, ska ha prov idag. Har knappt övat men som sagt, vem fan bryr sig om hur man handlar smart över nätet? Känns som det är en lektion de hittade på för att fylla igen tiden..

Att stanna hemma igår var en utav de bästa och smartaste saker jag gjort på väldigt länge. Min hjärna gick i högvarv och var helt nere så att gå i skolan från 8 - 4 hade inte hjälpt mig direkt. Idag är en bra dag, vi ska ha marknasföring dessutom som är en utav mina favoritlektioner! Jag älskar det, det är mycket media och reklam, och det är faktiskt något jag överväger att bli i framtiden. Marknadsförare, yah!

Time goes by so slowlyyyyyyy! Tjugo i ska vi ta bussen och klockan är fem i halv. SÅ uttråkad jag är.


a kiss from my cherrychapsticklips

Kommentarer
Postat av: alexandra

oh guud vad du e snygg på den bilden nella :D

2008-10-15 @ 11:29:12
URL: http://leexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0