-

Jag vill så gärna plugga utomlands, har hittat sånt här grejs så man kan bli utbyttesstudent.

"Din välkomnande och vänliga värdfamilj kommer snabbt att få dig att känna dig som hemma medan du upptäcker kulturella skillnader och en utforskar en ny livsstil. Tillsammans kommer ni att göra Pumpa-lyktor till Halloween, äta kalkon och paj vid Thanksgiving, heja på ditt favoritlag på Superbowl-Sunday och lära dig skillnaderna mellan amerikansk fotboll och vår fotboll "soccer".

Skolåret är fyllt med minnesvärda höjdpunkter. De årliga festligheterna runt "the Homecoming" under fotbollssäsongen är en djup tradition som involverar hela skolan och samhället. Balen, "the Prom", är din chans att glänsa på dansgolvet och det kommer att finnas en mängd möjligheter att upptäcka dina dolda talanger på löparbanan eller planen".


SNÄLLA NÅGON, JAG VILLLLLL.
Hur perfekt låter det inte? Prom? Åh! Min mamma skulle dock aldrig någonsin vågat släppa iväg mig. Dessutom måste man förmodligen ha enormt skyhöga poäng. Fast jag bryr mig inte. Jag vill och jag ska! Jag måååååååååste detta är min största dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0