-

Jag fasar inför min mammas hemkomst. Jag har kommit på en ur bra plan (ska säga att jag fick gå hem efter idrotten för jag glömde sätta i en tampong och allt blev ... you know) men den känns ändå ostabil. Alltså, min mamma vet inte att jag stannat hemma och sjukanmält mig, det är sjävla saken om ni inte fattade.

Har suttit och kollat lägenheter i Los angeles hela morgonen typ, det gör så ONT i mig för jag vill flytta ner dit mer än allt. Jag är så trött på Sverige. Så trött på att allting är sig likt varenda jävla dag. Ingen fattar asså, alla går och säger "ja, så härligt att bo utomlands" men jag känner att det är vad jag verkligen vill, Sverige är så lamt. Jag har så stor passion för det och att kolla alla fina lägenheter gör riktigt ont i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0