-

Kom alldelles nyss hem, har hämtat min störda syster från skolan:) Hon ska alltid tortera mig på ett eller annat sätt och denna gången var det för att jag hade hennes kofta på mig och den fick jag ta av och gå hela vägen hem i linne. I LOVE YOU TO, SIS!

Är riktigt trött och har prov imorgon och även svenskläxa som måste bli klar. Funderar på att sova en stund så jag blir pigg och kan plugga långt in på natten. Det är det bästa jag vet, lyssna på musik, äta mackor, dricka mjölk och plugga - på natten! Fast man får se upp att man inte blir för taken away med musiken, det kan hända. Eller, det händer alltid mig. Så börjar minnen poppa upp för en särskild låt och sen är man ute och svävar igen.

Ska kika om de nya The hills avsnitten kommit upp, take care babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0