Jag är lika sexig som en guppy idag

Sitter och lyssnar på Love me tender av Norah Jones, snörvlar och hostar. Är jag fit for school? Dont think so. Jag känner mig fulast i världen but hey, jag kan inte påstå att jag inte ser ut därefter just nu också...


Jag avskyr när folk leker dumma. Särskilt folk som egentligen är väldigt smarta. Det är bara synd att man ska behöva "skämmas" för sin kunskap så pass att man leker korkad och iq-befriad. Irriterande, mycket irriterande. Det är så störigt, tråkigt, jobbigt och ytterst FULT när folk ska hålla på så. Sluta. För Guds skull. OCH för din egen. 


Imorgon bitti är det mycket som ska göras, mina ögonbryn är för tillfället inget att leka med. Lika så mitt hår. Mel B ringde från 90-talet och sa att hon vill ha sitt afro-frizz tillbaka liksom.


Aj aj, mycket att deal with imorgon som sagt. Börjar runt halv ett tiden så jag behöver inte stressa mig om jag lägger mig vid en lagom rimlig tid (som inte är efter 1). Och jag hoppas faktiskt på att vakna frisk, tro det eller ej. Jag känner att jag inte lever mitt liv till fullo när jag är såhär sjuk. Jag lyssnar på unbreak my heart och nu känns det som jag nått botten. Jag vill inte vara singel längre men vem frågar? Jag har inget större val.

Anyhooow så vill jag inte disskutera det mer emo faktor: 8/10. Vi kan disskutera det BRA med att vara sjuk istället: man kan äta vad man vill i vilken mängd man än vill utan att ha ånger - hallå, man är sjuk. Kroppen behöver all bensin den kan få. Har man tur så slipper man skolan, vilket man aldrig tackar nej till. Eller hur? ;) Alla är så snälla och smörar röven av sig hela tiden bara för man sitter där blek, snorig och helt död. Yeah. Nackdelen är bara att de inte blir särskilt mycket utgång. Mest för jag känner mig så god damn ful när jag är sjuk att jag aldrig har ork att göra mig iordning.

Förresten. Jag har kommit fram till att så fort jag har betalat av mina skulder till mina kära bitchez ska jag börja lägga alla mina pengar på kläder och solarium. Jag känner mig för blek nu. Alldeles för blek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0