Sånt här ...



Sånt här gör mig så HIMLA arg! Hur kan de säga så på TV?! Svart, vit, mellan - vad fan spelar det för roll? Din hudfärgar ändrar inte på hur man är som person. Detta är äckliga bondar som växt upp ute på landet och missat dom senaste 20 åren. Att vara mörk... ASSÅ GUUUUUUUD! Hur kan man känna så? Och att vara så emot judar? Gud. Det handlar om en  tro, visst religion är viktigt för vissa, för mig är det också viktigt, men att vara SÅ emot judar. Hur kan man säga "jag tycker alla judar borde vara döda"?.. Jag förstår int

Kommentarer
Postat av: aliette

jag vet inte vad jag ska säga, skratta eller gråta, jag blir nästan mörkrädd när jag ser detta!



FYFAN - JAG ÄR EN STOLT NAZIST.

jag har fan lust att klappa till de där ungarna son säger massa skit. jäävla pissluffare. jag e fan förbannad

2008-09-03 @ 16:40:40
URL: http://aliiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0