Time to say goodbye

Nu är tänderna borstade, ansiktet rengjort, urinblåsan tömt, pyjamasen har varit på hela dagen så den är med på plats och jag ska strax sätta punkt för idag.

Men först vill jag bara ge eloge till en kille som alltid varit där för mig. När jag gråtit är det han som fångat upp mina tårar. Han som fått mig att le. Han är den bästa killen i hela universum. Hade jag kunnat hade jag gift mig med honom. Snyggast är han också, och sötast. En riktigt charmknutte. Det kan inte gå en enda dag att jag inte tänker på honom. Jag älskar honom med hela mitt hjärta, han är min bästa vän. Såklart snackar jag om ingen mindre än Fido. I will always love you, babe.

ny tagen bild på mitt sockergryn!

Nej nu ska jag och mitt hjärta gå och få vår skönhetssömn.
Goodbye and goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0